(1/20復旧)電話回線の不具合に関するお知らせとお詫び
2025年1月20日更新
平素よりOne Suite THE GRANDへご愛顧を賜り心より御礼申し上げます。
電話回線の不具合でお電話が繋がりにくい状況となっておりましたが、復旧しましたことをご報告いたします。
不具合発生中は、皆さまにご不便・ご迷惑をお掛けしましたことを深くお詫び申し上げます。
今後とも変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申し上げます。
We experienced phone line issues, making it difficult to connect, but the problem has now been resolved.
We sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your continued support.
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現在、電話回線に不具合が発生しており、お電話が繋がりにくい場合がございます。
繋がった場合でもノイズ音が発生し、声が聞こえない・聞き取りにくい、途中で切れるなどの状況を確認しております。
お客様には多大なるご迷惑をおかけしておりまして、誠に申し訳ございません。
現在、早期復旧に向けて対応しております。
ご用件やお問い合わせ等ございましたら、誠に恐れ入りますが、下記メールにてご連絡いただきますようお願い申し上げます。
thegrand@onesuite.jp
復旧しましたら再度情報を更新いたします。
Notice and Apology Regarding Phone Line Malfunction
We sincerely thank you for your continued patronage of One Suite THE GRAND.
Currently, we are experiencing issues with our telephone lines, making it difficult to connect your calls. Even when connected, you may encounter noise, difficulty hearing or understanding voices, or the call being unexpectedly disconnected.
We deeply apologize for the inconvenience this has caused and appreciate your understanding as we work diligently to resolve the issue as soon as possible.
In the meantime, we kindly request that you contact us via email for any inquiries or assistance:
thegrand@onesuite.jp
We will provide an update once the issue has been resolved.
Thank you for your patience and understanding.